kimz Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 mandag:brøst,triceps benkpress flatbenk med manualer skrå benk med manualer arnold press tricpes press i kabel en arms triceps press i kabel tirsdag:Lår,legger knebøy ben press lår curl strakmark +noen øvelser til jeg ikke kan navnet på... onsdag:fri torsdag:rygg,biceps nedtrekk sittende roing kabel smalt + maskin bredt en arms roing bicepscurl i kabler bicepscurl med EZ-stang bicepscurl med hantler sittende fredag:skuldre,nakke hantelpress skuldre militærpress i smith skulderpress (maskin) Baksidedrag med tau i kabel vet ikke hva øvelsene heter som går på nakke...hehe ser sikkert rart ut men har aldri orka å sette meg inn i hva øvelsene heter osv tips? til forbedring.. nye øvelser Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10687-mitt-programkom-med-tips-til-forbedring-osv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
qqq Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Øvelsesutvalget og rekkefølge er vel ikke helt optimalt Hva har du tenkt med sett og reps, periodisering? Når en ikke har kompetanse til å lage sitt eget opplegg er det greit å starte med noe som fungerer bra og er utprøvd av andre så kan en heller lese seg opp og prøve og feile litt etterhvert som en er kommet litt i gang Du har jo allerede fått en del gode tips trådene du allerede har startet (f eks 5x5 varianter) Edit: Jeg har selv vært 16 år og fulgt programmene i flex, kan også fortelle deg at the 1 day arm program ikke fungerte , ble veldig swole første dagene da, me så gikk det over. Er en ting jeg skulle ønske jeg hadde fått med meg i den alderen ville det vært å fokusere på styrke og baseøvelser og ikke biceps curl. Ble forsåvidt fortalt dette, men var jo ikke det som stod i FLEX. Kristin Charm 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10687-mitt-programkom-med-tips-til-forbedring-osv/#findComment-404289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.