Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av at jeg bor i en ganske liten by på vestlandet så er det ikke så mange treningstudio i nærheten, nærmere sagt bare ett. Å dette synes tydeligvis han som driver studioet at var en god mulighet for å snylte folk for penger. Høy pris og lite utvalg av maskiner å utstyr er faktorer her:meh:

De har jo selvfølgelig det meste av utstyr, men blandt det som mangler er beinpressmaskinen, som selvfølgelig var inkludert i det nye treningsprogrammet mitt...

Så spørsmålet mitt er da som det står i tittelen, er det noen øvelser som minner om beinpress man kan gjøre ved hjelp av noe annet utstyr?

Fortsetter under...

Skrevet

Om beinpressen er en tillegsøvelse til knebøy kan du f.eks benytte deg av hack squats med stang, men om beinpressen er "hovedøvelsen" for bein bør du høre på fru charm.

Hjelper med litt kontekst!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...