Krissi94 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Nå har jeg kommet dit at målvekten ikke er altfor mange mnd unna, og jeg begynner å forberede meg på hvordan jeg igjen må gjøre noen endringer. Nå er jeg jo vant til å ligge i kaloriunderskudd, men det er jo ikke nødvendig når man allerede har nådd målvekten. Samtidig kan man fort legge på seg igjen om man spiser for mye med en gang, så da lurer jeg på hvor mye mer jeg skal begynne å spise når jeg har funnet matchvekten, og dermed kun skal fokusere på vedlikehold og evnt. muskelbygging? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10605-hvordan-spise-n%C3%A5r-jeg-n%C3%A5r-m%C3%A5lvekten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 "2. It would be ideal, if, after dieting, the trainee took two weeks at maintenance to stabilize at the new body fat level. The reasons for this are numerous but revolve around letting some of the hormonal adaptations to dieting normalize. I’ve written about this endlessly on the site and my full diet break concept is outlined in detail in both The Rapid Fat Loss Handbook and A Guide to Flexible Dieting. Briefly, take two weeks at roughly maintenance calories with at least 150 grams/day of carbohydrate. 3. Now you can start gaining weight. Assuming relative average partitioning (not superior or inferior), a weight gain of approximately one pound per week (of which half should be muscle) and half a pound per week for females (of which half should be muscle), or 4 and 2 pounds/month respectively should roughly maximize muscle gains without excessive fat gain. There will be some fat gain, of course, but, simply, any faster rate of weight gain (I’ve seen folks suggest 2-3 pounds per week) will only increase fat gain without increasing the rate of muscle mass gain." General Philosophies of Muscle Mass Gain | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald Eller for å si på norsk i én setning; Når du når målvekta spiser du til vedlikehold i to uker med minst 150 gram karbohydrater daglig, før du legger deg 250 kalorier i overskudd per dag. ziggy 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10605-hvordan-spise-n%C3%A5r-jeg-n%C3%A5r-m%C3%A5lvekten/#findComment-400715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krissi94 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 "2. It would be ideal, if, after dieting, the trainee took two weeks at maintenance to stabilize at the new body fat level. The reasons for this are numerous but revolve around letting some of the hormonal adaptations to dieting normalize. I’ve written about this endlessly on the site and my full diet break concept is outlined in detail in both The Rapid Fat Loss Handbook and A Guide to Flexible Dieting. Briefly, take two weeks at roughly maintenance calories with at least 150 grams/day of carbohydrate. 3. Now you can start gaining weight. Assuming relative average partitioning (not superior or inferior), a weight gain of approximately one pound per week (of which half should be muscle) and half a pound per week for females (of which half should be muscle), or 4 and 2 pounds/month respectively should roughly maximize muscle gains without excessive fat gain. There will be some fat gain, of course, but, simply, any faster rate of weight gain (I’ve seen folks suggest 2-3 pounds per week) will only increase fat gain without increasing the rate of muscle mass gain." General Philosophies of Muscle Mass Gain | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald Eller for å si på norsk i én setning; Når du når målvekta spiser du til vedlikehold i to uker med minst 150 gram karbohydrater daglig, før du legger deg 250 kalorier i overskudd per dag. Hvorfor skal jeg gå i overskudd, når jeg har jobbet knallhardt for å komme meg ned til den vekta? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10605-hvordan-spise-n%C3%A5r-jeg-n%C3%A5r-m%C3%A5lvekten/#findComment-400722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Hvorfor skal jeg gå i overskudd, når jeg har jobbet knallhardt for å komme meg ned til den vekta? Fordi du sa du ville bygge muskler: så da lurer jeg på hvor mye mer jeg skal begynne å spise når jeg har funnet matchvekten, og dermed kun skal fokusere på vedlikehold og evnt. muskelbygging? ... og da trenger du et kalorioverskudd Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10605-hvordan-spise-n%C3%A5r-jeg-n%C3%A5r-m%C3%A5lvekten/#findComment-400737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krissi94 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Fordi du sa du ville bygge muskler: ... og da trenger du et kalorioverskudd Ahh, trodde du mente at det var uansett jeg. Men da er jeg med, er enig i at jeg trenger overskudd for å bygge muskler, men ikke dersom jeg ikke skal det! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10605-hvordan-spise-n%C3%A5r-jeg-n%C3%A5r-m%C3%A5lvekten/#findComment-400739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brisn Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 "2. It would be ideal, if, after dieting, the trainee took two weeks at maintenance to stabilize at the new body fat level. The reasons for this are numerous but revolve around letting some of the hormonal adaptations to dieting normalize. I’ve written about this endlessly on the site and my full diet break concept is outlined in detail in both The Rapid Fat Loss Handbook and A Guide to Flexible Dieting. Briefly, take two weeks at roughly maintenance calories with at least 150 grams/day of carbohydrate. 3. Now you can start gaining weight. Assuming relative average partitioning (not superior or inferior), a weight gain of approximately one pound per week (of which half should be muscle) and half a pound per week for females (of which half should be muscle), or 4 and 2 pounds/month respectively should roughly maximize muscle gains without excessive fat gain. There will be some fat gain, of course, but, simply, any faster rate of weight gain (I’ve seen folks suggest 2-3 pounds per week) will only increase fat gain without increasing the rate of muscle mass gain." General Philosophies of Muscle Mass Gain | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald Eller for å si på norsk i én setning; Når du når målvekta spiser du til vedlikehold i to uker med minst 150 gram karbohydrater daglig, før du legger deg 250 kalorier i overskudd per dag. Selv ferdig etter en knall hard diet (psmf) såklart og nådd det jeg mener er målvekta. Forstått det med å legge seg opp mot vedlikehold, men lurer på om det er meningen man skal fortsette etterpå å holde seg til 150g karbohydrater daglig som du nevner her åsså plusse på de 250 kcal extra for å bygge muskler? Og hva bør de 250kcal helst bestå av vist man da allerede ligger på ca 200g protein og 150g karbohydrater daglig? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10605-hvordan-spise-n%C3%A5r-jeg-n%C3%A5r-m%C3%A5lvekten/#findComment-415551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lame Nordstrom Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Selv ferdig etter en knall hard diet (psmf) såklart og nådd det jeg mener er målvekta. Forstått det med å legge seg opp mot vedlikehold, men lurer på om det er meningen man skal fortsette etterpå å holde seg til 150g karbohydrater daglig som du nevner her åsså plusse på de 250 kcal extra for å bygge muskler? Og hva bør de 250kcal helst bestå av vist man da allerede ligger på ca 200g protein og 150g karbohydrater daglig? Det er ikke så nøye Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10605-hvordan-spise-n%C3%A5r-jeg-n%C3%A5r-m%C3%A5lvekten/#findComment-415965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.