Gå til innhold

apparat med knapper på hvor mye kg?

Anbefalte innlegg

Gjest GuJunPyo

Hallo, jeg bruker et sittupsapparat med knapper på en gang i uken. (5 sett 8 reps)

Men når du skal sette på kg så er det bare knapper du trykker på. Det står ikke hvor mye kg du tar på...

Jeg lurte på om noen viste hvor mye kg per knapp er på sånne apparater?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10488-apparat-med-knapper-p%C3%A5-hvor-mye-kg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er de apparatene jeg tror du mener så er det strikkbelastning inni der. Kan hende produsenten har noe info på hvor mange KG motstand det er.

Men husk at magasinbelastningen på apparater uansett ikke er overførbar til verken andre apparater eller frivekter.

Gjest GuJunPyo

Produsenten heter lifefitness. Det står ikke om hvor mye kg motstand det er.

Men det står "

• Push-Button Controls

The Lifeband Resistance™ System uses push-button controls that are less intimidating than traditional pin systems, and the buttons are conveniently positioned so users can change resistance settings from the exercise position" :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...