Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg håper noen der ute kanskje har tips å komme med? Jeg er allergisk mot melkeproteiner, og trenger derfor et proteintilskudd uten melk. Jeg har prøvd soyaprotein med sjokoladesmak (Proteinfabrikken) og Hemp protein med sjokoladesmak fra Nutiva. Hemp-proteiner smaker rett og slett kvalmt, og soyaproteinet løser seg dårlig opp i tillegg til en smak jeg ikke liker spesielt godt.

Jeg så noe som het M-Factor på myrevolution.no, basert på erteprotein. Noen som vet om dette smaker omtrent som Myoproteinet? Har nemlig hørt at Myoprotein smaker fantastisk, så håper M-Factor har noe av samme smaken?

Fortsetter under...

Erteprotein er veldig varierende. jeg har smakt noen forjævlige, andre ganske så gode. Om du ikke har bestilt derfra før ville jeg anbefalt deg å se på nettsiden

iHerb.com - Vitamins, Supplements & Natural Health Products

, hvor de har mange proteinpulvre uten melk. Det er også billig, og finnes mange litt mindre bøtter, så du ikke kjøper 4kg av noe som smaker gjørme.

Tåler en ikke melkeproteiner så er det begrenset hvor godt det kan bli etter min mening, men synes M-Faktor smakte helt greit faktisk. Jeg har smakt mye rart og vet hva som virkelig smaker drit, anbefaler deg likevel å bestille en smaksprøve før du handler.

PS. Sjokko

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...