Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg proteinpulver og liknende nå, men vet ikke hva jeg trenger eller hva som smaker godt. Dette er hva jeg trenger det til:

-Skal trene mye styrke fremover, både tung styrketrening med stang, og statisk cardio ved å ri hester i "jockey-stil". For dere som ikke helt vet hva jeg snakker om så er det å sitte oppå en hest som løper dritfort, og rytteren (meg) sitter med veldig korte stilbøyler (omtrent 90 grader mellom legg og lår) og skal både regulere farten til hesten og ri taktisk i løp, samtidig som jeg skal sitte så musestille som overhodet mulig mens det humper ivei i en fryktelig fart! Veldig tungt!:D

Har endret kosthold og mistet en del volum på rumpa, noe jeg er veldig misfornøyd med. Har hatt "rumpegenene" på min side, men det hjelper lite når jeg går ned uten å trene styrke. Det skal jeg jo begynne med nå, og trenger pulver som får musklene til å vokse og bli så store som mulig. Både protein og kanskje noe annet (kreatin kanskje? aner ikke jeg..). Nå har jeg sett enorme mengder forskjellig pulver som skal gjøre ditt og datt for deg, og jeg lurer på om det er noe å anbefale for meg som skal ri montéløp (de hestegreiene jeg snakket om). Det er omtrent tre minutter med knallhard jobbing der du trenger alle krefter du kan få, og melkesyre er din verste fiende;)

Mulig jeg spørr veldig dumt her, men jeg har aldri tatt pulver før, så jeg har virkelig ikke peiling!:)

Vil også gjerne ha tips om en god måltidserstatter-shake..

Det er et krav at de tingene jeg kjøper smaker godt!;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10386-hva-trenger-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...