Gjest Kent Skibstad Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Har lagt opp treningen min som følger: 6 dager i uken, lørdag fri. Man: Bryst/mage Tirs: Skuldre/Biceps Ons: Rygg/bein Tors: Bryst/mage Fre: Skuldre/Triceps Lør: Fri Søn : Rygg/bein 10-15min god oppvarming, 60min veldig intense/konsentrerte styrkeøkter med basis og isolasjonsøvelser, 20-30min kondisjon. Det jeg er på jakt etter, er gode tips for oppvarming. Da tenker jeg selvsagt noe mer enn bare å ro, sykle, jogge etc i 10 min. Gode innspill her? Gode lenker, videoer etc? Hva gjør du med oppvarming? Samme når det gjelder nedtrapp. Til nå har jeg bevisst latt være å tøye de muskelgruppene jeg trener den aktuelle dagen, og tar lett uttøying av bein/rygg nesten hver gang. Noen gode tips her? Alt fra nedtrapping, til selve uttøyingen? Lenker, videoer, tips etc, alt mottas med største glede og interesse Siter
Robert André Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Jeg ser ikke poenget i å gjøre mer enn nødvendig. Utover det kan jeg anbefale følgende lesestoff: Dynamisk oppvarming for bedre treningsøkter - Fitnessbloggen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.