Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå nede i 14,2 (14,5 med hodet) i fett%. Jeg var nok godt oppe i 20, om ikke mer før diett-start.. Så, for å redusere fett kan man enten gå i underskudd og gå ned, eller øke muskelmasse, right?

Jeg er nede i 71kg nå. Å gå ned mer er litt kjipt på en måte, for om jeg beveger meg ned til 60-tallet, så er jo ikke det akkurat mye. Men jeg bør kanskje gjøre det, for SÅ å legge på meg? Eller skal jeg bare legge meg på vedlikehold/overskudd nå?

Hva ville vært best for meg, for å redusrer fett% ytterligere, samtidig ikke se ut som et beinraggel!

Høyde 174, vekt 71, treningsprogram i skrivende stund: går igjennom kroppen én gang med 3x treninger i uka. (roa ned de to siste ukene, for har kjørt veldig hardt med underskudd mnd før det)

Da er også spørsmålet om jeg skal trene flere ganger i uka fremover, si 4-5 da. Skal jeg da ligge i overskudd 4-5x i uka og underskudd 2-3x? Eller kommer bare fettet tilbake da? Nå ligger jeg underskudd 30% på hviledager (4) og +10% overskudd på treningsdager (3) ..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10199-ang-min-fett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde da funket bra med enten starting strenght, phat eller x-size? Kostholdet har jeg klart å følge hele veien, så det blir ikke noe problem å følge det. Legger jeg meg på vedlikehold, så øker jeg det bare litt nå :) Men nå har jeg ikke brukt no activitymultipliser (eller hva det heter). Det bør jeg vel gjøre om jeg velger et av de programmene

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10199-ang-min-fett/#findComment-380101
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...