Gå til innhold

Jeg er dette en bra pris? Verdens beste pulskokke sier han.SVAR MEG FORT!


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen svar ser jeg, vel, jeg har ingen erfaringer med akkurat den modellen, eller noe særlig med bruk av pulsfunksjonen på klokker. Men Garmin er jo et kvalitetsmerke, så med mindre den er skadet/defekt på noe vis, samt at prisen er ok for ei brukt klokke, så skal det være et godt kjøp.

Jeg har derimot faring med bruk av denne:

Garmin | Forerunner 610

GPS-tracker og gode muligheter for å plotte inn div løpeprogram inkl. virtuell partner som forteller deg hvordan du ligger an i løypa. Sett den til å holde f.eks 12 km/t hvis det er målet, og følg med hvor du ligger i forhold til den underveis (jeg liker å ha den som en minstefart, altså at målet er å slå den med så mye som mulig).

Kjempegod hjelp for sånne som meg, som ikke klarer å beregne hastighet vs distanse :)

Jeg liker også touch-skjermen, akkurat følsom nok til at du kan bruke den lett mens du løper (med hansker påstår de, men det har jeg ikke prøvd) uten at du trenger å bekymre deg for å rote rundt i menyen fordi du kommer borti ting mens du løper.

Den er litt dyr da, så hvis det er et problem, så har de sikkert lignende modeller med tilsvarende funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel tilføye at når GPS-trackern står på, så er maks batterilevetid på klokka 8 timer.

Det i seg selv er ikke et problem siden det er oppladbare batteri i klokka, med minder du glemmer å skru den av, eller trenger ei klokke der du slipper å tenke på batteriet.

Hvis du ikke bruker GPS-en, så varer jo batteriet mye lengre da. Husker ikke hvor lenge, men i alle fall noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...