Audrey Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Kanskje litt off spørsmål, men jeg prøver. Noen som vet om det finnes muligheter for styrketrening på Hvaler, evt hvor det er greit å dra i Fredrikstad? Skal to uker på ferie til Hvaler, og kan selvfølgelig ta hjemmetrening, men med lite utstyr vet jeg at det ikke blir særlig bra. Siter
torunnJ Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Jeg skal også være store deler av ferien på Hvaler.. og kommer til å trene en del på Elixia Kråkerøy! Ellers er det en del andre senter rundt om i Fredrikstad, men disse kjenner jeg ikke så godt til.. Siter
Audrey Skrevet 5. juli 2012 Forfatter Skrevet 5. juli 2012 Takk for tipset, da skal jeg sjekke det ut Siter
Krembolle Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Vel, du har Friskis&Svettis på Værste og på Mosseveien, Family Sport club ved siden av Rema Hassingen, Gymbox i sentrum. Siter
Krembolle Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Og Spenst har vel åpna et studio en eller annen plass. Siter
Krembolle Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Hva er du ute etter btw? Om du vil ha pt timer er ikke F&S greia i allefall Siter
Gjest Hanne_ Skrevet 5. juli 2012 Skrevet 5. juli 2012 Evo Fredrikstad er nærmest folketomt om dagen Siter
Gjest Hanne_ Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Virker som om alle andre glemmer det og er jo genialt for to måneder, bare å melde seg inn og ut. Ingen binding Siter
Atletix Skrevet 6. juli 2012 Skrevet 6. juli 2012 Prøvd de fleste, og liker meg best på Family Sports Club :-) Treningssenter Men Elixia Krakerøy er jo nærmest Hvaler da... Siter
Tommy Eliassen Skrevet 7. juli 2012 Skrevet 7. juli 2012 Jeg trener på Elixia, kråkerøy.. Veldig bra lokale og persoenellet der er helt supert.. Litt dyrere en de andre senterene rundt i fr.stad, men du får igjen på bra personell og knall lokaler :cool: Lykke til ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.