Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jeg har brukt Animal Cuts, gikk vel ned 4kg på 21 dagene jeg holdt på. Jeg bor i Storbrittania så det var ikke noe problemer i forhold til Toll osv, det er jo vanligvis ganske restriktivt på slike produkter i Norge så jeg ville tror at det kan være vanskelig. Men om det gå¨r vil jeg absolutt anbefalle dette.

• 1 måned senere...

Jeg bruker Animal Pak daglig, og animal stak eller animal pump, alt ettersom hvor jeg ligger an i programmet. Har også Animal Rage, men dette bruker jeg sjelden. Har selv bestilt fra UK et par ganger og aldri hatt problemer med det. Det faller jo inn under EØS sitt reglement om at alt som blir solgt i eurosonen kan bli tatt inn til norge. Det blir en annen sak om du bestiller det samme ifra USA.

Jeg bruker Animal Pak daglig, og animal stak eller animal pump, alt ettersom hvor jeg ligger an i programmet. Har også Animal Rage, men dette bruker jeg sjelden. Har selv bestilt fra UK et par ganger og aldri hatt problemer med det. Det faller jo inn under EØS sitt reglement om at alt som blir solgt i eurosonen kan bli tatt inn til norge. Det blir en annen sak om du bestiller det samme ifra USA.

Hvor er det du bestiller fra og hvor mye bestiller du om gangen? :p

Hvor er det du bestiller fra og hvor mye bestiller du om gangen? :p

Universal Animal Pak 44 Paks

;)

Jeg er sjeldent tom, da jeg ofte er ute å reiser (kjøpte forbruk for 6 mnd når jeg var i london i august), så når jeg bestiller blir det som regel 1 eller 2 bokser.

Edit: Et tips hvis du har tenkt å begynne ta dette suplementet: Innta det med druejuice. Jeg fikk tipset av en kompis av meg ettersom jeg klaget på at jeg pisset neongult etter inntak av anmal pak. Etter jeg begynte med druejuice har urinen vært helt klar, altså kroppen har tatt opp næringsstoffene! Dette er pga druejuicen trigger insulin-produksjonen som gjør opptak lettere for kroppen! :)

Universal Animal Pak 44 Paks

;)

Jeg er sjeldent tom, da jeg ofte er ute å reiser (kjøpte forbruk for 6 mnd når jeg var i london i august), så når jeg bestiller blir det som regel 1 eller 2 bokser.

Edit: Et tips hvis du har tenkt å begynne ta dette suplementet: Innta det med druejuice. Jeg fikk tipset av en kompis av meg ettersom jeg klaget på at jeg pisset neongult etter inntak av anmal pak. Etter jeg begynte med druejuice har urinen vært helt klar, altså kroppen har tatt opp næringsstoffene! Dette er pga druejuicen trigger insulin-produksjonen som gjør opptak lettere for kroppen! :)

aha såpass! Men f.eks epplejuice eller appelsinjuice må vel fungere like godt? Hvis det er snakk om å få i gang insulin-produksjonen for å få tatt opp innholdet i animal pak'n :p

Annonse

aha såpass! Men f.eks epplejuice eller appelsinjuice må vel fungere like godt? Hvis det er snakk om å få i gang insulin-produksjonen for å få tatt opp innholdet i animal pak'n :p

Har prøvd eplejuice og det har fungert noenlunde ok, appelsinjuice har jeg ikke prøvd da jeg ikke liker det :)

Hmm, ser at linken min ikke fungerer. Prøver en gang til :

Cheap Supplements, Bodybuilding & Sports Nutrition | FREE DELIVERY

I

Har prøvd eplejuice og det har fungert noenlunde ok, appelsinjuice har jeg ikke prøvd da jeg ikke liker det :)

Hmm, ser at linken min ikke fungerer. Prøver en gang til :

Cheap Supplements, Bodybuilding & Sports Nutrition | FREE DELIVERY

I

ah okey:)

Har vært å sett på den siden før! Har hatt veldig lyst til å bestille derfra, men har vært så usikker på om jeg får det jeg bestiller igjennom tollen eller ikke :p

opti men>animal pak, animal er ok produkter det men til en kraftig overpris..

Tja, det er jo en grunn til at Animal Pak er best i sin gruppe. Jeg betaler heller litt ekstra for det som er best!

who voted and once again made Pak the #1 multivitamin in the world, 6 years in a row: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, and 2010.
Tja, det er jo en grunn til at Animal Pak er best i sin gruppe. Jeg betaler heller litt ekstra for det som er best!

pleide og gjøre samme, men fant ut med tiden det ikke er verdt det, animal pak er over 10tabbs pr pose...latterlig mye for noe opti men greier på 3tabbs eller olimp sine vitamin på 2 tabs, tar du 2 poser dagen er det endel sterkere en de 2 der men da varer en boks kun 22 dager iforhold til 60 f.eks hos optimen, og kroppen tar sikkert opp 1/3 del av de...

pleide og gjøre samme, men fant ut med tiden det ikke er verdt det, animal pak er over 10tabbs pr pose...latterlig mye for noe opti men greier på 3tabbs eller olimp sine vitamin på 2 tabs, tar du 2 poser dagen er det endel sterkere en de 2 der men da varer en boks kun 22 dager iforhold til 60 f.eks hos optimen, og kroppen tar sikkert opp 1/3 del av de...

Jeg sliter litt med å forstå innlegget ditt.

Du mener at 10 tabletter er for mye? Og beklager hvis jeg er uvitende men jeg vet ikke hva olimp eller optimen er forkortelse for.

Og i mine øyne er det ikke sammenlignbart hvor mange tabletter det er oppi hver enkelt produkt. Jeg vil ha det beste, Animal Pak er det beste!

Vil man ha mer (noe som jeg ikke ser på som nødvendig) kan man jo ta 2 poser animal pak!?!

Annonse

Jeg sliter litt med å forstå innlegget ditt.

Du mener at 10 tabletter er for mye? Og beklager hvis jeg er uvitende men jeg vet ikke hva olimp eller optimen er forkortelse for.

Og i mine øyne er det ikke sammenlignbart hvor mange tabletter det er oppi hver enkelt produkt. Jeg vil ha det beste, Animal Pak er det beste!

Vil man ha mer (noe som jeg ikke ser på som nødvendig) kan man jo ta 2 poser animal pak!?!

ja jeg skrev litt rotetet:D

det jeg mente er opti men som er fra optimum nutrition har nesten samme styrken av alle vitaminene pluss endel annet på en dagsdose på 3 tabbs mens animal pak må man nedpå med over 10stk for samme effekt..(12 nøyaktig hvis jeg husker rett?)

itillegg til dette anbefaler animal pak at dagsdosen skal være 2 poser!...noe som er vanvittig overdrevent og da varer en boks 22 dager og kroppen bruker garantert ikke alt.

olimp er billig alternativet som også er ganske mye krutt i og fint alternativt også, så derfor jeg nevnte de, behagelig og kun skulle ta 2 tabbs for dagen og:)

håper det var litt mere ryddig skrevet;)

og som sagt ikke at jeg syntes animal pak er noe dårlig produk,t bare syntes for prisen at det er verdt og se på alternativene noe jeg har lært etter noen runder i kostholdsbutikkene å brukt og prøvd ganske mange alternativ;)

*snip*

håper det var litt mere ryddig skrevet;)

og som sagt ikke at jeg syntes animal pak er noe dårlig produk,t bare syntes for prisen at det er verdt og se på alternativene noe jeg har lært etter noen runder i kostholdsbutikkene å brukt og prøvd ganske mange alternativ;)

Aha, ja da skjønner jeg litt mere :)

Jeg er enig i at det er mange tabletter, spesielt når du har dager tabletter bare ikke vil ned!

Samt, bakpå animal paken står det dette:

Dosage: Take a single pack with breakfast or any other meal, with plenty of water. For those who compete or are training with higher intensity, take two packs daily, seperated by 4-12 hours.

Om dette er relevant for deg (om du konkurrerer eller er bodybuilder vet jeg ikke) så forstår jeg at dette er viktig. For meg som ikke er noen av delene (ennå :p) holder det med en pakke daglig!

Dog, skal jeg sjekke ut produktene du nevner, slik at jeg vet mer om det til en annen gang! :)

Aha, ja da skjønner jeg litt mere :)

Jeg er enig i at det er mange tabletter, spesielt når du har dager tabletter bare ikke vil ned!

yes, så tar ofte folk endel utenom og (grønn te,maca,ginseng,omega etc sånne type ting) så blir fort mye tabletter

Dog, skal jeg sjekke ut produktene du nevner, slik at jeg vet mer om det til en annen gang! :)

alltid greit det(y)

det jeg mente er opti men som er fra optimum nutrition har nesten samme styrken av alle vitaminene pluss endel annet på en dagsdose på 3 tabbs mens animal pak må man nedpå med over 10stk for samme effekt..(12 nøyaktig hvis jeg husker rett?)

Hvor er det du kjøper opti men fra? :)

powerbody.co.uk, cheapuksupplements,discountsupplements.co.uk, ebay.co.uk alt ettersom de som har den på tilbud eller priser ned pakken så jeg slipper noe toll fjas;)

tar du det 3 ganger om dagen? Altså 1 tablett 3 ganger om dagen? ;) eller tar du alt i en dose?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...