Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kom ikke inn på brukeren jeg lagde tråden med? Vet ikke hvorfor, men har laget ny :)

Er helt sjukt takknemlig for alle svar, mange tips her som er viktig for meg!

Men mange av dere sier jeg spiser for lite, jeg blir jo mett? skal jeg forsette og stappe i meg? Eller skal jeg ta flere måltider? altså flere små.

Havregryn skal jeg teste, sikkert en deilig forkost det!

Har et spm, vill skaffe kreatin og proteinpulver! Anbefalinger? Og eventuelt hvor mange ganger skal jeg ta dette?

Men jeg får ta det til meg, og forsette selvom jeg ikke merker resultater. Utrolig motiverende, og er evig takknemlig for svarene.

Og ja skal lage loggbok også der dere kan gi tips osv osv.

Btw, Noen bra treningsprogram dere anbefaler, som dere veit er bra?

TAKK FOR SVAR

Fortsetter under...

Ja, du et altfor lite. Når du er mett begynner måltidet. Det skader ikkje å bruke kreatin eller proteinpulver, viss det var det du tenkte på. Men viss du nettopp har begynnt å trene så kjem du til å få fremgang uansett.

jeg veier alt for lite? Oki, da skal jeg presse i meg mere mat når jeg er mett da? Ca hvor mye burde jeg veie? er 185-187cm. Men det som er et problem her er: JEg har en del fett rundt magen? Jeg er ikke TYNN, og hvis jeg spiser enda mere blir det jo mye mere fett rund magen. Og la oss si jeg har trent styrke i 1 år, og det er på tide og få ned fettprosenten for og få fram packene med cardio, må jeg ikke da ned i vekt igjen?

Beklager så mye spm men må virkelig bare forstå dette her.

Annonse

du kan gå ned i fettprosent ved å trene som før og ha litt underskudd på matsiden. da beholder du musklene dine men går ned i fett. - eller får frem packsa som du sier:)

Hvis du skal bygge muskelmasse/volum må du spise litt mer enn du forbrenner. Men om du er supermett rett etter måltidet kan du jo heller vente en times tid og ta deg en shake mellom måltidene + nøtter og en frukt

kroppen vil jo reagere annerledes på ett kosthold av brødskiver, syltetøy og cola enn ett kosthold på gode proteinkilder, sunt fett og frukt, grønnsaker. f.eks. men jeg kan ikke så mye om gaining av muskelmasse og kosthold enda..

lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...