Trygve Jakobsen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei! Jeg har lest en god del om PSMF rundt om på forum og diverse artikler. Dette er noe jeg har lyst til å prøve til med, i og med at tjenesten er veldig rolig fremover. Jeg er 22 år, ca 179cm høy og veier om lag 84kg (gir sånn ca for at vekten vi har her kan man ikke stole på).. jeg har fulgt tech nutrions RYP-grunnprogram, som går 3 ganger i uken. Jeg har forstått prinsippet med hele dietten, bare så det er sagt. Men problemet mitt er at jeg er i en leir, der vi må spise i messa og har ikke mulighet til å lage mat selv. (sånn som kyllingfilet osv..) i tillegg så har vi ikke tilgang til eget kjøreskap Jeg startet sånn smått idag, men jeg kommer ikke langt over 1000kcal, noe som er alt for lite, siden det er bare fettet som må bort. Til frokost kan vi spise følgende pålegg (som er relevant til denne typen diett): skinke, skivet kalkunskinke, ubegrenset egg, litt salat, paprika, akurk og tomat. Lunchen er det litt mer : Salatbar mer tunfisk, isberg, løk, paprika, tomat, skinke, biter med grillet kylling Middagen er som regel proppet med alt annet en proteiner, men to ganger i uka spiser vi fisk. De rullerer da mellom torsk, sei og laks.. Selv har jeg Whey Tech fra proteinfabrikken i skapet, kan kjøpe skyr osv på butikken.. eneste jeg kan komme på er å kjøpe salat og tunfisk på butikken som middag.. Så er det noen som kan hjelpe meg å finne ut noe jeg kan få opp antall kalorier, med tanke på det jeg har å jobbe med? håper på svar, mvh, Trygve D. Jakobsen Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9769-psmf-i-milit%C3%A6ret-trenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.