Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

I sommer så jobber jeg en del natt, men jeg ønsker å trene selvom. Dermed lurer jeg på. Når er det best å trene styrke? Etter jobb før jeg legger meg, eller før jobb på kvelden? Finns det noen fysiologiske faktorer som veier for eller imot? Eller er det dette veldig individuelt og jeg må føle på dette selv?

Jeg har planer om å kjøre PSMF i noen uker og har ikke problemer med oppsett av dette kostholdet. i Tillegg har jeg spist lavkarbo over lenger tid. Og har ikke problemer med å løpe 5km i ketose f.eks

Er det greit å eventuelt kjøre litt mer lavkarbo-ish de dagene jeg ønsker å løpe ute. Altså spise mer fett enn på PSMF. Noe av det beste jeg vet om sommeren er å løpe ute, så vil gjerne ha inn noen løpeturer.

Også over til styrketreningsbiten.

Er det greit å kjøre RYP på PSMF?

Takk for alle svar som evt må komme inn.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9710-sm%C3%A5-treningstips-i-sommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...