Ole Jørgen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 hei, jeg har nå brukt et trenings program i ca 2,5 måneder nå detter e dette programet fikk jeg av trenings senteret jeg går på. men hører at det er bra å bytte trenings program for å få variasjon? derfor lurte jeg på om dere kan hjelp meg med et nytt trenings program:) jeg har ikke så god peiling men har lyst på noe som tar hele kroppen, jeg trener 4 ganger i uken. jogger ca 30min før jeg begynner på styrke delen. dagen program Dag 1:Bryst og biceps alt er 12x3 benk press incline Bryst press Fly med manualer cable fly arm curl med manualer arm curl med Barbel arm curl apparat arm curl med rett stang Dag 2: Skuldrer og Triceps skulder Press manualer ut til siden manualer opp foran triceps med stang French press dips triceps cable cross triceps enkel arm med enkelt grep Dag 3: knebøy leg press apparat seated leg press apparat nedtrekk vertcal row markløft Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9680-nytt-trenings-program/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.