Gjest Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Er en jente på 20 år, er 164 høy og veier ca 50 kilo..Har gått ned mye i vekt det sisste året (med å trene mye kondisjon og spise lite egentlig). Det sisste halvåret har jeg klart å stabilisere vekten å har ikke gått ned mer, ved å øke matinntaket kraftig og begynt å trene styrke i tillegg..Men har da fått veldig lav fettprosent å må nå stabilisere litt.. Har fått satt opp et treningsprogram av en treningsinnstruktør, der jeg skal trene styrke fire ganger i uken (to økter på overkropp og to på underkropp med ca 10 øverlser med 3*12 reps) og to kondisjonsøkter på ca en time..Syns det er litt skummelt å prøve nye ting, har pleid å trene ca seks ganger i uken med både kondisjon og styrke i hver økt..Nå blir det altså en del mindre av både kondisjon og styrke, og er litt usikker på hvor mye jeg bør spise..ifølge diverse kalkulatorer på nett har jeg en bmr på ca 1350, og bør ligge på ca 2300 kcal med 5-6 økter i uken..Men syns det høres litt mye ut når jeg bare skal ha to kondisjonsøkter. Noen tips? Syns det er litt skummelt med forandringer bare, å vet ikke helt hva jeg skal gjøre, og heller ikke hva målet mitt er..Vil selvsakt ikke gå ned mer i vekt, men er litt redd for å gå opp og, selvom jeg vet det ikke hadde gjort noe egentlig Er egentlig ganske fornøyd med kroppen min, er kansje litt tynn, men har godt med markerte muskler..Skal prøve å ikke være for opphengt i kcal, å spise mer etter metthetsfølelsen, men lurer på hvor sånn ca jeg burde ligge for å verken gå ned eller serlig mye opp..Noen som har noe luurt å si ?? sitter iallefall stor pris på litt hjelp, er så usikker å fram å tilbake Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9621-trenger-litt-r%C3%A5d-hvor-mye-mat-s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Har forresten logge på rundt 2300 i det sisste, ofte mer og..men da har jeg jo trent endel mer kondisjon..årh..stresser litt, selvom det er unødvendig egentlig..vet jo at om jeg går opp blir det vell bare i muskler og kroppen blir finere gad Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9621-trenger-litt-r%C3%A5d-hvor-mye-mat-s/#findComment-352450 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.