Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp med å sette opp et nytt treningsprogram, jeg bruker 3-splitt fra før : 1dag -bryst,triceps. 2 dag- rygg,biceps, 3dag: skuldre, bein.

har trent med dette en god stund uten noe framgang, noen som har forslag til gode treningsprogram for meg som har lyst å bygge og gå opp i vekt ?

ville vært flott med hjelp :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9303-hjelp-med-treningsprogram/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ikke har hatt noen fremgang er det desverre trolig noe feil med hvordan du trener og ikke nødvendigvis programmet i seg selv. Har du vært flink til å øke vekter og holde en konstant progresjon?

Men for all del, et nytt program kan være motiverende det, og sikkert ikke dumt med en "ny start". Dersom du søker på treningsprogrammer etter erfaring i søk ovenfor her vil du finne en god oversikt over ulike programmer.

Men skal du bygge må du ganske enkelt jobbe med kostholdet. Du må spise i overskudd, mer mat enn du behøver for å vedlikeholde vekta, og da vil vekt gå opp og du vil ha lettere for å bygge muskler. Derimot kan det samtidig komme en del ekstra fett, men dette avhenger av størrelsen på overskuddet, hva du spiser osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...