xxDanielxx Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Hei! Skal ned i vekt nå til et mesterskap og trenger å nå -75 kg den 21.juni Jeg skal nå forsette med treningen min som vanlig, der det er mest fokus på armer, rygg, bryst, ja genrelt overkroppen. Jeg skal begynne og ligge i kaloriunderskudd og drikke mye vann. Ikke brus, snop, osv. Lurer på og begynne med kjapp gange eller f.eks intervaller... Så spørsmålet mitt er; Burde jeg begynne med kjapp gange over f.eks intervaller? Vil jo helst ikke bygge mer muskler på bene siden de veier jo mer enn fett og da er jeg like langt. Tenker på utholdenhet og da er jo muskler ofte tynnest og minst. Vil helst spare overkroppens muskler mest mulig men samtidig gå ned i vekt. Skal ta og tømme kroppen for endel vann den siste dagen med dehydrering og badstu hvis jeg ser at dette må til for og ikke miste all kraft, men ønsker og miste mest mulig før dette. takker for alle innspill Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9126-vektnedgang-8-kg-p%C3%A5-21-dager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.