Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Kansje noen av dere vet noe om dette som jeg lurer på:

Er det mulig å på noen måte endre kroppstype vha trening og slanking? Ikke bare kroppsfasong, men der hvor kroppen genetisk lagrer fettet?

Jeg lagrer fettet på overarmer, rygg og mage, mens rumpe og bein ikke påvirkes av vektoppgang. Samtidig blir rumpa flat og lårene tynne når jeg går ned i vekt, mens resten forblir det samme. Kjipt!

Som kvinne hadde jeg selvsagt heller hatt det lille ekstra på rumpe og lår :)

Noen er jo størst på overkroppen (eplefasong) mens andre er størt på underkroppen (pærefasong).

Dette regner jeg med er genetisk betinget, så det er kanskje ikke noe å gjøre med dette?

Jeg har et håp om at det er mulig å endre kroppstype ved hjelp av slanking og trening. Kanskje kroppen vil lagre fettet annerledes dersom den får "sjokk" når jeg legger om kostholdet og starter med hardere styrketrening?

Takknemlig for alle synspunkter :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/9078-omdisponere-fett-uheldig-kroppsfasong/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg er likt fordelt som deg.:meh:

Jeg føler jeg må veldig langt ned for å bli ok i overkroppen, selv om jeg ikke føler jeg har så langt igjen på underkroppen.

Jeg ser for meg at jeg bare får bite det i meg, og gå så langt ned som overkroppen trenger, og satse på at jeg bygger monstermuskler i underkroppen etterpå:p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...