Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er desperat etter litt hjelp av folk med peiling! Har lagt på meg 10 kg, "plutselig" på 2 år...:eek: Nå har jeg vært friskmeldt i et år og blitt mer opplagt, begynte i januar å endre kostholdet og startet med trening i februar. Dette resulterte i at jeg gikk ned 4 kg fett og opp 2 kg i muskler på ca. 2 mnd...:D men så kom påskegget, nattevaktene og russetiden.. Jeg har siden ikke turt å gått på vekta, og kostholdet har bestått av usunn hurtigmat i godt over 1 mnd og jeg kommer meg ikke over dørstokken til treningssenteret.:cry: (synes det er litt kjedelig når jeg ikke sitter med nok kunnskap om styrke... Alt blir så feil og tilfeldig, jeg har lyst til å trene og vite at det er riktig!!)

DERFOR.... Trenger jeg et spark i ræva, siden motivasjonen er på bunn. Jeg tørr ikke løfte tungt på øvelser jeg ikke kan. (Noen som vet av gode videoer?) Siden jeg flytter hjemmefra om en ukestid og kan bestemme hva som blir laget av mat selv.. Er jeg intr. i å følge en diett. Med meg flytter en styrketreningsbenk og manualer, så om noen kunne foreslått et godt program for ei jente på 19 år, 174 cm høy og 77 kg, your welcome!:thumbsup:

Kort oppsummert...

Jeg trenger...

1. Diett (gjerne med forslag til måltider av matvarer som er i dagligvaren)

2. Treningsprogram (håper å være uavhengi av treningssenter, da jeg har en del utstyr hjemme)

3. En frivillig som vil hjelpe meg litt på vei med punkt 1 og 2. :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/8867-hjelp-meg-opp-av-gj%C3%B8rma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...