Gå til innhold

Hvor mye mat og hvor mye trening?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 164, og veier ca 50 kg..Jeg elsker å trene, og trener så og si hver dag, både kondisjon og styrke..Noen dager trener jeg både kondisjon (løpetur ute, løper alltid minst en mil hver gang) og styrke (ca en til en og en halv time med relativ tung styrke på hele kroppen). Blir ca fire økter med kondisjon, og fire med styrke i uken som oftest. Er dette for mye trening? føler jeg har energi til det, og gjør det fordi jeg VIL trene, og elsker det.

Har økt inntaket til ca 2200 (lå tidligere på rundt 1400, og trente nesten bare kondisjon). Burde jeg spise enda mer? mindre? er så sykt usikker..målet er verken å gå opp eller ned i vekt egentlig..bare få litt mer markerte muskler kansje. Det økte matintaket gjør jo bare jeg vil trene enda mer :p og føler det blir så lite vits når jeg løper kaloriene vekk igjen :p Vekten er stabil egentlig..noen råd? er så fram og tilbake på hva jeg vil og "bør" gjøre, trene og spise :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...