Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei:)

Så bra, man føler at kroppen blir strammere ved at man mister en god del vann den første uken! :) Jeg er nå gjennomført to uker, og har ingen problem med å gjennomføre dette i 3-4 uker til som planlagt. Jeg har mistet ca 2-3 cm på samtlige mål, untatt lårene, så jeg er KJEMPE fornøyd:) Har ikke gått på vekta enda, men blir spennende og se hva den viser til slutt..

17 mai klarte jeg meg uten sprekk, spiste kcal fri gele med vanilje kesam.. ikke det beste, men det funket! :)

Noen som har noen bra mattips? Kjenner det største problemet nå, er at jeg er "mat lei" :D

Bra jobba alle sammen! :)

Bra bra! 17. Gikk ok her også, holdt på å gå på en liten sprekk på lørdag, men jeg fikk rodd meg i land!

Har dessverre ikke så mange mattips, bortsett fra grilling da...? Jeg tenner opp grillen for ett godt ord nå om dagen og grillet aubergine som man koser innmaten på er digg!

Har ett varsku her også; holdt på å ryke på en flaske mozel-light: trodde den var helt Kcal-fri, men det var sen jo ikke..

Kjører man ned en 1.5-liter på en kveld set det stygt ut i regnskapet!!

Grillen blir nok godt brukt fremover nå ja! :) Men, kjenner jeg må lage meg noen nye retter snart.. Laget kylling i "steke poser" i går, funket kjempe bra! 200grader 50/60 min i ovnen.. Dytta kylling, grønnsaker og litt vann i posen og venta spent! Ble kjempe godt!

Ja den er kjip!! Man må passe på og lese etiketten før man dytter det i seg :p

Annonse

Begynner og bli dårlig med kreativitet her også! :-/

Har refeed i dag, har spist en halv baguette nå for en time siden, koser meg med en PF Protein shake som man får på butikken (vet den inneholder mye sukker, men det er vel ingen krise?) Og så skal jeg spise noen varme grove rundstykker når jeg kommer hjem! Gjett om jeg gleder meg :D

Reiser på sydentur 2.juni, tror jeg skal bli kvitt siste resten før jeg reiser.. Ellers må jeg vel si at jeg liker mye bedre denne type diett fremfor å være i lite kaloriunderskudd over lang lang tid. Har vel også funnet ut at kroppen er mye mer tilpassningsvenlig enn hva jeg trodde, har ikke mistet noe muskler.. minimalt isåfall.

Nå har jeg snart gått på dette "nazi regimet" i 3 uker..:p Og jeg har mistet ca 3 cm på samtlige mål.. Gått ned 6 kg, og jeg føler meg så mye bedre enn tidligere.. :D

Dette er noe jeg virkelig kan anbefalle til alle som ønsker og miste noen kg hurtigere enn andre dietter. Hvordan ligger dere andre an? :)

Så bra, grattis!! Ja, denne dietten funker MYE bedre enn hva jeg trodde den skulle gjøre.. :)

Jeg er også nede under 100, veide meg på fotballtrening på torsdag kveld.. og veide ca 97.. Det er MANGE år siden sist.. :p

Nå er det bare og bite tenna sammen, og klare noen kg til.. så er jeg fornøyd for denne gang :)

God helg

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...