Speedy Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Er en jente på 19, snart 20 år som er veldig opptatt av trening og kosthold, men jeg sliter litt med å finne ut hvor mye kalorier jeg skal ha i meg og hvordan jeg skal fordele disse opp i fett, protein og karb.. Jeg vil gjerne gå ned i fettprosent da denne er på 22,1 og jeg er 167 høy og veier 59 kg.. En vanlig treningsuke ville sett slik ut: Mandag: 2 timer spinning Tirsdag: 1 time spinning + Styrke (bryst og skulder) Onsdag: Styrke (markløft og rygg) + 30 min cardio Torsdag: 1 time spinning Fredag: 45 min spinning + styrke bein Lørdag: Styrke (armer) Søndag: Fri I følge tanita vekta har jeg et forbruk på 1424 kcal på å ikke gjøre noen ting.. Noen som kan hjelpe meg? gjerne med forslag til kostholdsplan også på forhånd takk! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/7959-trenger-litt-hjelp-vil-ned-i-fettprosent/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.