Gå til innhold

proposjonering av kropp


kreutzfeldt

Anbefalte innlegg

Hei

Min første post her på forumet, litt om meg selv først bare for å forklare litt her. Jeg er en gutt på 22år 175cm, og veier 88kg. Jeg har de siste 6mnd vært relativt aktiv med trening(4 ganger i uken). De seneste årene vil jeg vel kalle meg en slags impulstrener som har gått mye på gymmen i perioder, mens ellers har jeg tatt det relativt med ro. Jeg har etter ett veddemål bestemt meg for å få 6pack denne sommern, noe som jeg føler går ganske bra. Grunnen til at jeg søker hjelp her er at jeg har relativt lite fett igjen på magen(dvs 4-pack). Men jeg har noen relativt gode lovehandels som jeg sliter veldig med å bli kvitt. Har alltid hatt relativt stor rumpe og kraftige lår hvor jeg kan ta 150kg knebøy uten noen form for trening. Men er det naturlig at hoftene og sideflesket skal henge igjen så lenge som det det gjør? Jeg er relativt flink til å¨trene cardio hvorav jeg i snitt brenner 650kcal om dagen på enten gåturer i oppoverbakker eller løping. Får i meg relativt få karbohydrater (100-170) per dag. Spiser ca 2000kalorier om dagen. Noen som har noen forslag eller vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei selvfølgelig, jeg hadde six-pack når jeg spilte fotball så det skal jo gå an. En vanlig dag for min del består av:

Frokost:

centrum multivitamin

omega-3

sci-mx proteinpulver 2skjer blandet med 1 pakke med havregrøt, 2weetabix og ca 400ml med melk

Lunsj:

200g kalkunkjøttdeig, med grillkrydder og salsa

Kokt brokkoli

cherry tomater

isbergsalat

Mellomåltid

20g

Cashew nøtter usaltet

Middag

Enten mer av lunsj

eller kylling i en eller annen form med ren salat til

Er jeg veldig sulten tar jeg en proteinshake til da ender jeg opp på omkring 2000kcal om dagen - ca 580kalorier ved gåtur på tredemølle i oppoverbakke blir det vel en nettkaloriverdi på omkring 1420kcal noe som skal i teorien få meg ned en kilo hver 14dag eller noe om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører ett treningsprogram om dagen der jeg fokuserer mye på resistance trening, dvs trening med bånd osv. Vanskelig å si hva jeg kjører ettersom opplegget endres hver uke, men jeg får med meg lår, bryst, rygg osv hver uke. Som du kanskje leste så veier jeg 88kg så jeg vil ikke akkurat noe mer opp i vekt. Kunne tenkt meg å ligge på rundt 80kg når t-skjorten skal av i juli. Har ikke trent med vekter nå på 7uker, er dette helt feil? Trener styrke 3-4ganger i uken. Samt at jeg går eller trener cardio 6ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...