Gå til innhold

Mye trening, deretter syk i ca. 5 måneder.


Syse

Anbefalte innlegg

Heisann!

Meldte meg inn i dette forumet for ikke mange minutter siden, og tenkte dette kunne være et perfekt sted for meg, da det faller innenfor som en interesse.

Uansett.. De siste månedene har jeg vært ekstremt uheldig. I hele høst trenet jeg masse (elixiamedlem), jeg fikk god kondis, ble fysisk sterk og det mentale sto det bra til med. I tillegg til det begynte jeg endelig å bli fornøyd med den kroppen jeg i så mange år har hatet -- og SÅ endte jeg opp med en kraftig hjernerystele. Så kraftig at det endte i et sykehusopphold og var sykemeldt i 2-3 uker. Deretter kom julen, eksamen OG forkjølelse (og selv har jeg astma som da utløses veldig), og etter det kom noe legene kalte for en "slem" lungebetennelse. Nå i påsken merket jeg at jeg var så godt som frisk igjen, og så kom vårforkjølelsen.. Nå er formen helt elendig. Å gå opp bakker gir meg en følelse av å puste gjennom sugerør og selv når jeg sitter stille puster jeg tungt. Jeg kunne da trengt litt tips og triks om hvordan jeg kan komme meg tilbake + en hel del med motivasjon jeg selv ikke klarer å gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...