Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan jo prøve søtpotetlomper. Det er ikke pannekaker, men smaker nesten slik:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/s%C3%B8tpotetlomper.6583/

Ellers er det jo bare å eksperimentere. Med fiberhusk kan du få det meste til å binde seg sammen så du kan steke det.

Bra ide, men jeg har ikke søtpoteter, eller poteter av noe slag i hus i dag:( Vurderer å forsøke med havregryn, cc og protpulver/kokosmel.. verste som kan skje er at det ikke funker eller smaker vondt.. men er ikke helt i fom i dag, så er ikke så keen på å eksperimentere.

Ok, så jeg fikk til noe som ble ganske godt faktisk. desverre ble det mye slump så har ingen eksakte mål men her er ca oppskrift:

1 boks CC most jevn

1 banan most inn

mange dråper vaniljeessens

0,5-1 dl melk til passende tykkelse

4 ss sukrin

ca 1 dl kokosmel

2 scoops sjokoladeprotein

1 ss bakepulver

1 ss fiberhusk

Svelle i 10 min

La de på pizzabakepapir i ovnen i rundstykkestore hauger. La en bit 70% sjokolade ned i midten av hver. Stekte i ca 35 min (litt usikker på tiden fordi jeg satt på klokken på 10 min av gangen..) på 160 grader.

Tilbehør: bringebær med litt sukrin

(bilde kommer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...