Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk så lyst på pannekaker, men er tom for egg og smør. Tror dere jeg kan lage av f.eks CC, kokosmel, og proteinpulver? med vann/melk? Har fiberhusk og havregryn også.

Noen som har prøvd noe lignende? Eller har en annen god oppskrift uten egg og smør?

Fortsetter under...

Skrevet

Bra ide, men jeg har ikke søtpoteter, eller poteter av noe slag i hus i dag:( Vurderer å forsøke med havregryn, cc og protpulver/kokosmel.. verste som kan skje er at det ikke funker eller smaker vondt.. men er ikke helt i fom i dag, så er ikke så keen på å eksperimentere.

Skrevet

Ok, så jeg fikk til noe som ble ganske godt faktisk. desverre ble det mye slump så har ingen eksakte mål men her er ca oppskrift:

1 boks CC most jevn

1 banan most inn

mange dråper vaniljeessens

0,5-1 dl melk til passende tykkelse

4 ss sukrin

ca 1 dl kokosmel

2 scoops sjokoladeprotein

1 ss bakepulver

1 ss fiberhusk

Svelle i 10 min

La de på pizzabakepapir i ovnen i rundstykkestore hauger. La en bit 70% sjokolade ned i midten av hver. Stekte i ca 35 min (litt usikker på tiden fordi jeg satt på klokken på 10 min av gangen..) på 160 grader.

Tilbehør: bringebær med litt sukrin

(bilde kommer)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...