Gå til innhold

Spørsmål om proteinpulver


SiljeMonsen

Anbefalte innlegg

Hei! Er det mulig å varme opp melken/vannet du bruker til proteinpulveret, slik at om du har sjokoladesmak så blir det som en kakao? :) Eller ødelegger dette proteinpulveret på noen måte?

Jeg lurer også på om når jeg burde drikke proteinshaken i forhold til trening, 1 time før eller rett før? Og hva er best av å ta den før og etter trening? :rolleyes: Helt ny med dette jeg!

Takk på forhånd ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"However, [heat] does not 'destroy' the protein, it simply causes it to unfold. The amino acids remain intact and are still available."

http://anabolicminds.com/forum/nutrition-health/173580-does-heat-destroy.html

Så å bruke varmt vann ødelegger ikke proteinpulveret :).

Timing av måltider er som regel ganske irrelevant. Men hvis du ikke har spist på mange timer så bør du nok ta den før trening. Men hvis du har spist som vanlig så er det ikke noe å tenke på, og du kan drikke protein shaken når det passer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...