Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

er helt fersk innen styrketrening og håper noen kan komme med noen råd...

Har trent i fem måneder og fulgt et program som er en kombinasjon av slyngeøvelser og frivekt. I begynnelsen opplevde jeg bra fremgang, men de siste tre ukene har det stangnert og det får meg til å tvile på om programmet er effektivt. I noen øvelser har jeg til og med opplevd noe tilbakegang...

Programmet er selvkomponert og er som følger:

Mandag, onsdag og fredag: Push-up slynge, pull-up slynge, dips slynge, bekkenløft slynge, sideliggende planke slynge, planke med crunch slynge, brystpress frivekt, biceps curl frivekt, triceps curl(?) frivekt og sittende roing med smalt grep. Tar 2x10 rep maks belastning i alle øvelser.

Tirsdag og torsdag:

Samme slyngeøvelser som over, og to mageøvelser med motstand. I tillegg 30 minutters roing.

Trener tidlig om morgenen. Drikker en proteinshake før trening, og cell-max fra PF rett etter. Bortsett fra det spiser jeg normal lunsj og middag...

Målet med treningen er å øke muskelmassen i overkroppen, samt å bli i generelt bedre form. Føler som sagt at det har stangnert veldig og håper noen kan komme med noen hjelpende råd!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...