Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har en oppskrift på lasagne? har sett folk har lakt ut bilder av lasagne de har lagd av squash, CC, hermetiske tomater og karbonade deig, men finner ikke oppskriftene igjen :p hadde planer om å lage det i dag..noen som har noen tips? :D

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker bare karbonadedeig med hakkede tomater fra eldorado hvitløk og basillikum, noen dæsjer mager kesam og litt fløte. (+ at jeg syns det er godt med paprika og sopp oppi) Bruker ostehøvel på squshen og legger det i lag for så og toppe med CC. Varier litt med krydder i tillegg. Veldig enkelt, får ikke helt samme lasagnesmaken, siden jeg ikke bruker riktig krydder, men det er utrolig godt :)

Skrevet
Jeg bruker bare karbonadedeig med hakkede tomater fra eldorado hvitløk og basillikum, noen dæsjer mager kesam og litt fløte. (+ at jeg syns det er godt med paprika og sopp oppi) Bruker ostehøvel på squshen og legger det i lag for så og toppe med CC. Varier litt med krydder i tillegg. Veldig enkelt, får ikke helt samme lasagnesmaken, siden jeg ikke bruker riktig krydder, men det er utrolig godt :)

takk for tips, får bare prøve meg litt frem :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...