Gjest Ukjent666 Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Hei! Har nå trent 3x uken siden Januar ca. Har en 3-split som jeg synes funker greit, men i bunn og grunn har jeg lagt i underskudd hele tiden.! Ifølge fitnessbloggen sin KCAL kalkulator skal jeg ha ca 2600kcal(lett trneing 1-3ganger i uken) For å beholde vekten min osv. Det er jo "vanlig" i starten at man klare både å "stramme opp" og øke i styrke. Noe jeg har merket uansett hvilket inntak jeg har hatt i denne perioden. Så spørsmålene er: Hvor bør man ligge seg? Jeg ønsker å bygge, MEN samtidig se bra ut til sommeren. Bør jeg ligge meg på 2000kcal å se deretter? Spiser da selvfølgelig rent med fokus på mest mulig proteiner! Og i så fall: hvor mye i "overskudd" bør man legge seg på når man evt skal bygge? med tanke på å holde en noe lunde form? Er det liksom la oss si 2600 er "nåværende" vedlikehold. Hvis man legger seg på 3000kcal?Vil man kunne bygge skikkelig da? Eller blir det heller "labert"? Noen personlige erfaringer ang dette? Planen min er som følgende: se bra ut til sommeren og etter sommeren bygge. Men ikke bli en "Offseason" bygger, vil fortsatt være "fit" i så fall! MartinM! Takker for svar! Litt "rådvill" her jeg sitter! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/6165-et-par-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-kosthold-byggingvs-fett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.