Gå til innhold

Vekt dagen derpå...


BellaW

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var en tur ute i går og drakk en god del vin. I dag viser vekten 1,5kg mer enn den gjorde i går! Er dette normalt? Jeg prøvde å spise kalorifattig igår og hadde også en god treningsøkt for unngå vektøkning.. Er det noen som har noen tips om hva man bør spise og gjøre den dagen man skal ta seg litt vin og dagen etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var en tur ute i går og drakk en god del vin. I dag viser vekten 1,5kg mer enn den gjorde i går! Er dette normalt? Jeg prøvde å spise kalorifattig igår og hadde også en god treningsøkt for unngå vektøkning.. Er det noen som har noen tips om hva man bør spise og gjøre den dagen man skal ta seg litt vin og dagen etter?

Ja, det er normalt. Jeg har sett 4 kg forskjell på vekta med en dags mellomrom :). Det har med hvor mye vann kroppen holder, når og hva man har spist og drukket osv. I realiteten veier du det samme hva muskler og fett angår. Her står det litt om alkohol i forbindelse med trening:

http://www.leangains.com/2010/07/truth-about-alcohol-fat-loss-and-muscle.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...