frk ekren Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ønsker meg gode råd og erfaringer om effektive- og kvalitetssterke dietter for og gå ned i fettprosent. Jeg er 20 år, 171 over bakken, 64 kg. Trener 5-6 dager i uka, noen dager 2 økter (jobber 100% som servitør - så er veldig mye i bevegelse i jobbsitvasjon også). Begynner og bli fornøyd med muskelmassen, men ønsker og gå ned i fettprosent og samtidig bevare og bygge mere muskler. Vil gjerne motta tips fra erfarne, dyktige mennesker - så fyr løs Normal spiser jeg (har ikke et stillesittende yrke!): / betyr eller! 07.00 Frokost: Havregryn med tranebær og banan + 1/3 proteinshake 09.30 1-2 egg, cottagechees, gulrøtter og div andre grønnsaker 12.00 Kylling/roastbeef/laks/sik, eggerøre/ris/pasta + salat og div grønt 15.00 1/2 Proteinshake, nøtter ol før treningsøkt 17.30 Trening Rett etter trening: 1 proteinsmoothie (med bringebær, kiwi og jordbær-protein) 20.00 Torsk/kylling/laks/karbonadedeig/rådyrkjøtt ris/pasta CC brokkoli ol Før jeg legger meg: nøtter eller havregryn På fridager kjører jeg ofte 2 treningsøkter (1. løping/sykling/corebare, 2. styrke) ...går somregel og er alltid litt sulten selv om jeg føler jeg spiser nok. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5810-ned-i-fettprosent-gode-r%C3%A5d-og-erfaringer-hvordan-er-din-diett/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.