Caroline Sæterdal Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Nå er jeg bare mega lei, mega frustrert og har mega dårlig samvittighet for å ikke ha bevegd kroppen noe særlig på over 1 uke. Etter en omgang med omgangsyken forrige uke, ligger mannen nå med 40 i feber samt at minsten bare kaster opp og har feber. Selv har jeg 38 i feber og har en hodepine som aldrig gir seg. kostholdet har detti helt ut denne uka, har ikke fått i meg så mye mat, og om jeg har spist har det som regel blitt noe veldig lettvint som ikke er det sunneste :/ Noen som har noe tips for å bli kvitt denne sykdommen?? jeg vil bli frisk og vil at alle i huset skal bli friske NÅ!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tipptopp Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hei... Har nettopp vært igjennom dette... har ligget i fosterstilling fra mandag - fredag... ligget på litt over 1000kcal disse dagene... Min oppskrift var å kjøre i meg så mye mat så mulig... selv om jeg måtte presse på... har hatt 3 treninger med kun det jeg ville uten å kjøre på med reps eller tunge løft... så tror medisin er rett å slett hvil å spis til du er kvitt feberen... da kan du trene litt lett til du føler overskuddet er tilbake... mat er nøkkelen... for kroppen trenger all den energi den kan for å helbrede seg selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.