Michiko Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg kan jo starte med å si at målet med treningen er mindre fettprosent og større muskler i hele kroppen.Jeg har lest mye her inne og har tenkt til å prøve ut psmf for første gang. Sammen med dette kommer det da noen spørsmål, jeg liker å trene på morgenen, og klarer av forskjellige grunner ikke spise først. Burde jeg ta bcaa eller proteinpulver før treningen? Spørsmålet gjelder både på og av dietter. Jeg spiser glutenfritt og laktosefritt, og har i tillegg hypotyreose (lavt stoffskifte), tar levaxin for dette. Jeg skal til Sverige neste uke og kjøpe inn kjøtt og diverse, og har da fått anbefalt proteinshopen i Strømstad, før jeg eventuelt drar dit kan det være en fordel med anbefalinger angående hvilke typer, smaker og priser som gjelder. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/5312-glutenfritt-og-laktosefritt-f%C3%B8r-og-etter-psmf/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.