Laipai Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Først av alt, hey ho, ny på forumet Jeg har virkelig fått smaken på styrketrening igjen, og ser fram til hver treningsøkt. Jeg har den siste mnd økt litt i de ulike øvelsene jeg gjennomfører. Utingen er den at jeg er litt vel ivrig, og vil helst trene alle muskelgruppene på en gang...I det siste har jeg lest ganske mye om trening og kosthold på ulike nettsider (iform, fitnessblogger osv) Veldig mye info, om veldig mye ulikt. Jeg har skjønt såpass at det kan være en stor fordel å sette opp et splitt-program, sånn at musklene ikke dævver etter kort tid. I løpet av de siste 4 mnd, så har jeg klart å overbelaste knærne..(!"¤#¤&%%&) Har hatt en voltaren kur, men til ingen nytte. Dessuten er jeg IKKE flink til å ta det med ro...MEN, jeg er forsiktig med knebøy og utfall. Trener da heller litt spinning, bare for i det hele tatt å få trent beina. Så, til spm (finally), er det noen som har et forslag til et splitt-program til meg? 3-splitt eller 5-splitt? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/4345-forslag-til-splitt-program/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.