Gå til innhold

PVL whey cooler vs. Andre proteinpulver??


WisthL

Anbefalte innlegg

Jeg skal ned i vekt og trener både styrke og utholdenhet, men er usikker på proteinpulveret.. Jeg vil beholde musklene mine. Burde jeg da bruke PVL sin Whey Cooler Cran`Rasberry Coctail som er uten karbohydrater og fett, men litt mindre protein, eller anbefaler dere heller noen andre med mer protein og litt ekstra karb og fett??

Noen gode råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Whey Cooler har ikke noe mindre fett og karbohydrater enn andre rene isolater. Det er bare lovene i USA som gjør at når det er såpass lite så har de lov å skrive null fett og karbohydrater. Realiteten er nok minst 1-2 gram på både fett og karbs.

Ellers har det ikke så mye å bety, men kan være en fordel med kasein eller en blanding av whey og kasein da kasein er bedre for å hindre muskelnedbrytning siden det taes langsommere opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteinpulver er proteinpulver. Den største forskjellen på de er prisen. Mengdeforskjell i innholdet er ganske marginalt og har liten eller ingen betydning for om du "beholder musklene" eller ikke. Så lenge mengden protein/kcal i løpet av døgnet er som det skal være så spiller det ingen rolle hva slags proteinpulver du bruker. Gå for det du synes er best, i tett samarbeid med lommeboka og smakssansen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whey Cooler har ikke noe mindre fett og karbohydrater enn andre rene isolater. Det er bare lovene i USA som gjør at når det er såpass lite så har de lov å skrive null fett og karbohydrater. Realiteten er nok minst 1-2 gram på både fett og karbs.

Ellers har det ikke så mye å bety, men kan være en fordel med kasein eller en blanding av whey og kasein da kasein er bedre for å hindre muskelnedbrytning siden det taes langsommere opp.

Takk for svaret:)

Noen gode forslag på kasein da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...