Flopp Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Heisann, jeg kan første starte med at jeg har brukt en hel boks Mutant Mass sjokolade nå, var egentlig ganske fornøyd med den på smak, men la ikke på meg store greiene. Nå skal det sies at det kan godt skyldes doseringene mine, altså jeg tok bare en shake etter trening. Men nå har jeg kjøpt en Gainer jeg synes smaker veldig godt, og drikker den faktisk hver dag. Litt info fra boksen: Olimp Gainerator har blitt forsterket med en stor dose av L-glutamin, forgrenet aminosyre (BCAA), bufret kreatin Kre-Alkalyn ® og MCT olje (medium-chain triglyserider). Low-GLC ™ Olimp Gainerator inkluderer Low-GLC ™ (poly-og oligosakkarider, langkjedede, voksaktig maisstivelse, isomaltulose) - en nyskapende blanding av karbohydrater med lav glykemisk indeks. Med den riktige blandingen av karbohydrater sikrer Olimp Gainerator å opprettholde insulin i blodet på et optimalt anabolt nivå. Den beskytter brukeren mot redusert motivasjon under fysisk anstrengelse ved å gi konstant energi som sikrer muskelenergi til lange og harde treningsøkter. Karbohydrater fra Low-GLC ™ formelen gir deg energi 30 minutter inntak (poly-og oligosakkarider) og 4 timer fremover (langkjedede voksaktig maisstivelse og isomaltulose). Det gir kompensasjon for næringsstoffer rett etter trening. MCT Tilsetning av MCT olje og bufret kreatin (Kre-Alkalyn ®) er utformet for å intensivere og forkorte restitusjonsfasen, slik at veksten etter trening og tilpasning av trente muskelvev er optimal. Slow-Mo-Pro ™ Kraften i den valgte proteinkilder lokalisert i Slow-Mo-Pro ™ (micellar kasein, myse, whey protein isolat, eggehvitealbumin og wheyproteinhydrolysat). Den perfekte proteinblandingen sikrer maksimal mettning av protein i blodstrømmen innen 15 minutter etter inntak (vassleproteinhydrolysat) og vedvarer på et høyt og stabilt nivå de neste 6 timene (wheyprotein konsentrat, wheyprotein isolat, eggehvitealbumin og micellar kasein). Hvem bør bruke Olimp Gainerator? Olimp Gainerator er det perfekte valget for kroppsbyggere og gymentusiaster som ønsker å bevare og øke muskelmasse. Olimp Gainerator har den perfekte blandingen av høy kvalitet næringsstoffer og ingredienser, som betyr at det ikke trenger å bli kombinert med andre kosttilskudd. Porsjonsstørrelse: 80g Anbefalt bruk: 1-3 porsjoner daglig mellom måltidene og ca. 1 time før og etter trening. Tilsett 1 porsjon (80 g eller 9 bland ss) til 5 dl. vann. Så da lurer jeg egentlig på, hva synes dere om denne? er det faktisk bra eller bare jalla med "kreatin, SLOW-MO-PRO" (som jeg forøvrig ikke har peiling på hva er) Og skal man virkelig ta disse 3 ganger daglig? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3793-gainerator-fra-olimp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
morten Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 ...Det står jo ikke noe næringsinnhold. Om det er bra med kreatin? Ja, hvis du responderer på det så ser jeg ikke at det er noe annet en positivt. Det de 'Slow-mo-pro' er vell en slags protein time-release miks med forskjellige proteinkilder osv, det er jo forsåvidt positivt. Den så veldig fancy og dyr ut, og når jeg først så tråden her så begynte jeg og lure på om du hadde blitt betalt av olimp eller noe... Skal man ta det 3 ganger daglig: Det er jo individuelt ut i fra mål og hvordan kostholdet ditt ellers er. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3793-gainerator-fra-olimp/#findComment-130145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flopp Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 Hehe, ja men er det altså ikke proteiner som blir tatt opp raskt i gaineren? Kan jo ta og skrive ned næringsinnholdet om du er interrisert. Og jeg kan forresten garantere, jeg er ikke betalt av Olimp for å si det sånn.. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3793-gainerator-fra-olimp/#findComment-130244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flopp Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 bumb Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3793-gainerator-fra-olimp/#findComment-132916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Så da lurer jeg egentlig på, hva synes dere om denne? er det faktisk bra eller bare jalla med "kreatin, SLOW-MO-PRO" (som jeg forøvrig ikke har peiling på hva er) -Kreatin er som regel kreatin, forskjellen er pris og dosering. Og skal man virkelig ta disse 3 ganger daglig? -Man skal egentlig ingenting, men hvor mange du tar om dagen avhenger av hvor mye kcal du trenger gjennom tilskuddet. Spiser du 3000 kcal om dagen men vil ligge på 4000 kcal så må du få i deg 1000 kcal fra gaineren f.eks. Hvor mange ganger du tar det eller dosering per shake er likegyldig så lenge du når det antall kcal du mener du mangler fra kosten. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3793-gainerator-fra-olimp/#findComment-132987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.