henrichsen Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Dette programmet følger jeg nå om dagen. Kommentarer? For mye? Forslag til andre øvelser eller split? (Kom gjerne med forslag til hvordan jeg kan variere øvelsene i samme muskelgruppe, da jeg f.eks for biceps, skuldre og biceps trener stort sett de samme øvelsene begge dagene i uken). Kjører 3 x 10 reps. Mandag: Hvile Tirsdag: Armhevninger (3 x maks) Skrå benkpress Flies Bicepscurl m/stang Hammercurl 2-3 mageøvelser Onsdag: Knebøy / Benpress Gående utfall m/stang Strake mark Leg extensions Leg curl Torsdag: Nedtrekk Sittende roing Nedtrekk m/ro-håndtak Militærpress m/stang Sidehev m/manualer Omvendt flies Triceps pushdown m/tau Dips Fransk press Fredag: Hvile Lørdag: Benpress m/ett og ett ben Benkpress Kabelpress Bicepscurl m/stang Hammercurl Biceps på benk 2-3 mageøvelser 20 min på tredemøllen Søndag: Nedtrekk m/omvendt grep Markløft Militærpress m/stang Sidehev m/manualer Omvendt flies Triceps pushdown m/tau Dips 20 min på tredemøllen Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/3791-mitt-styrkeprogram-kom-gjerne-med-innspill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.