Marita Skrevet 10. august 2019 Del Skrevet 10. august 2019 Den siste uka har jeg merket at når jeg sitter "på leggene" - altså med rumpa mot hælene, så får jeg "eksplosivt vondt" øverst i høyre leggen. Jeg tror jeg har lokalisert det til å være i muskelen tibialis anterior. Det virker som det er presset mot muskelen "innenfra" som gjør vondt - det er ikke vondt om jeg trykker direkte - og smerten kjennes slik også, som om hele muskelen skal sprekke.. Om jeg legger kroppsvekt mer mot ventresida forsvinner smerten umiddelbart. Andre opplysninger som kanskje er relevante: jogger ikke, vært i normal aktivitet siste uker, fikk akutt karpalltunnelsyndrom i begge hender for 4 uker siden pga skraping og maling av hus, ingen andre problemer med bein, hofte eller rygg. Tverrplattfot. Ingen smerter utenom akkurat denne stillingen. Noen som aner hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/37420-vondt-i-legg-n%C3%A5r-jeg-sitter-p%C3%A5-leggene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.