Ahj Skrevet 20. august 2018 Del Skrevet 20. august 2018 Jeg har et ønske om å bli dyktig innenfor ernæring, og har lekt med tanken om å ta en utdannelse innen dette, men først ønsker jeg å lese meg litt opp innenfor dette og lurer på om noen har gode tips til artikler/podcasts som kan være verdt å få med seg. Det beste hadde vært om det fantes en nettside eller podcast som tok for seg det mest basiske i ernæring "for dummies" for å starte et sted å få det inn med teskje. Det er mye blogger og artikler rundt om angående temaet, og jeg synes det er vanskelig å skulle forholde seg til hvem som faktisk vet hva de snakker om, og hvem som bare kaster ut informasjon uten gode kilder og studier til å backe opp informasjonen. Tar gjerne imot tips til bøker også dersom noen har dette Takker og bukker for gode svar! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/37198-tips-til-gode-kilder-for-l%C3%A6ring-om-ern%C3%A6ring-artiklerpodcastsb%C3%B8ker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.