Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg studerer psykologi ved Eötös Loránd Univeristy i Budapest, Ungarn.

For øyeblikket holder jeg på å samle informasjon til masteroppgaven min i samarbeid med professoren min Attila Szabo. Denne handler om voksne som har opplevd seksuell trakassering eller overgrep når de som barn deltok i sport/idrett. Dette er et tema som er relativt nytt i forskningssammenheng og det trengs derfor mer informasjon og dybdekunnskap for å kunne forstå temaet bedre og for å supplere og utvikle gode, forebyggende retningslinjer. Som mange andre overgrep vet vi at de er underrapporterte og det er derfor vanskelig å vite hvor mange som blir/har blitt utsatt for det. Det er også vanskelig å komme i kontakt med mennesker som har opplevd dette. 

Har du blitt utsatt for dette så hadde jeg satt stor pris på om du hadde tatt deg tid til å svare på spørreundersøkelsen min. Den er 100 % anonym og etiske retningslinjer er hensyntatt og undersøkelsen er godkjent i forskningssammenheng. Jeg kan forsikre deg om at bidraget er av betydning slik at ytterligere overgrep kan bli forhindret.

https://elteppk.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0PRPIALNjpSY5fL

På forhånd takk for at du tar deg tid!

Med vennlig hilsen 

Ingunn Bjørnseth

• 5 år senere...
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...