Poseidon Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Hei ! Mann 29år, 185 og 100kg . Trent styrke i noen år, og nå har jeg vært uten motivasjon det siste året. Persene har sunket drastisk , men det tenker jeg ikke så mye på. Har fra før følgt SS, Smolov, 5/3/1 og 5x5. Perset med 180 i bøy , 240 i mark og 140 i benk. Men tilbake til "problemet" , motivasjonen. Nå ønsker jeg og løpe og sykle mer, samt gå ned 5-10kg . Ønsker og trene 3-4ggr i uken. Her har jeg satt opp hvilke øvelser jeg vil bli god i, etter rang. Pullups Pushups Dips Markløft Benkpress Vending Skulderpress Holder for tiden på med behandling av kneet , da jeg får smerter under knebøy og andre posisjoner . Trener bena etter eget opplegg. Men hvordan skal eg legge opp ett program rundt denne overkroppstreningen ? Kanskje starte hver økt med kroppsvektøvelser , og så fordele baseløftene ? Eller kjøre helkropp med lett og tung belastning ? Tenker og legge til noen assistanseøvelser , men de er ikke så viktig for meg. Håper noen har noen tanker rundt dette. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/36042-treningsprogram-spesifikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.