-Bård Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg har trent en del tidligere og er tilbake nå etter en lang pause med skade. Kunne tenkt meg litt hjelp med et program for å komme i gang igjen. Jeg har med god effekt brukt myo-reps i program tidligere, og jeg har vært borti RYP EM tidligere. Jeg tenkte at jeg nå kunne ta en modifisert variant av RYP for å komme i gang igjen. Er klar over at MYO-reps passer seg både for "styrke" og hypertrofi (selv om de i og for seg går hånd i hånd), så det jeg lurer på er: Hvordan, rent praktisk og konkret, bør jeg kombinere RYP EM med MYO-reps? Bør jeg a) Trene de øvelsene som står med den vekta jeg får oppgitt i RYP-appen, men med 10-12+3*x b ) Trene øvelsene i treningsprogrammet som blir eksemplifisert i artikkelen til Børge med myoreps Ellers blir spørsmålet heller: er treningsprogrammet som blir gitt som eksempel innenfor å bruke for å komme seg tilbake i trening og for hypertrofi når jeg bruker myoreps? hjertelig takk for svar! Mvh Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/35371-hjelp-s%C3%B8kes-myo-reps-i-kombinasjon-med-ryp-em/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.