Maiken-g Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Hei, det er ikke noen snille sjeler som har en obligatorisk drakt til utlån til i kveld? Jeg har ikke klart å somle meg til å bestille en i tide 😳😳 holder til i Bergen. Siter
Snordskog Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Har to i str s og m du kan prøve om du vil, bare å melde 91698548 i så fall:) Er i sentrum rundt 13- 14 i dag (men er også ganske sikker på at klubbene har drakter til utlån?) Siter
Maiken-g Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 Jaa gjerne, nei klubben har ikke flere 😢 s burde Lasse bra, er 58kg (rett over selvsagt 😭) Siter
Snordskog Skrevet 2. februar 2016 Skrevet 2. februar 2016 Hehe, det skal du bare være glad for, reservedraktene er ikke mye fine! Har begge med meg og er i byen nå frem til ca 14:) Siter
Maiken-g Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, Snordskog skrev: Hehe, det skal du bare være glad for, reservedraktene er ikke mye fine! Har begge med meg og er i byen nå frem til ca 14:) 2 timer siden, Snordskog skrev: Hehe, det skal du bare være glad for, reservedraktene er ikke mye fine! Har begge med meg og er i byen nå frem til ca 14:) Jaa gjerne, nei klubben har ikke flere 😢 s burde Lasse bra, er 58kg (rett over selvsagt 😭) Siter
Maiken-g Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Skrevet 2. februar 2016 Fikk låne av en i klubben som var litt nærmere, men så snilt av deg å tilby ☺️🙏🏽 gi en lyd om du ønsker å evt selge en av de ☺️☺️ Snordskog 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.