rudboy Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Heisann Er det noen der ute som har erfaring med nettsiden www.joggeshop.no ? Jeg tenkte å bestille meg pulsklokke derifra, men vil første undersøke om noen har kjøpt noe derifra tidligere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalinV Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg kjøpte meg en tights og en tskjorte fra den siden nå i høst, veldig fornøyd i vertfall! Det tok vel nesten to uker å få pakken, men det synes jeg igrunnen var greit når prisene er såpass mye lavere enn her i landet:) Så jeg sier go for it! Neste gang jeg skal ha meg nye sko skal jeg vertfall bestille derfra! Også er jo moms og toll inkludert i prisene, kjempegreit:thumbsup: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudboy Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Takk for tilbakemelding Etter å ha gjort litt research, så ble det til at jeg bestilt meg en pulsklokke derifra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.