Gå til innhold

oppblåst mage 24/7


synnelahny

Anbefalte innlegg

Hei! jeg er 17 (snart 18) år gammel jente og jeg sliter så mye med oppblåst mage! jeg ser ut som en gravid kvinne som er 5 måneder på vei ... jeg blir oppblåst i magen av mat og drikkevarer som inneholder mye sukker, brød, noen ganger melk, og noen ganger våkner jeg opp med oppblåst mage. av og til blir jeg oppblåst i magen etter middag, jeg ble det for noen dager siden etter at vi hadde taco til middag (jeg spiste grove lomper og ikke noe taco kjøtt) skjønte ikke hvorfor jeg ble det. Jeg har vært hos legen og tatt blodprøve, og jeg er ikke allergisk mot gluten eller melkeprodukter. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! jeg ønsker å oppnå en kropp som Leandra Valencia (leaduvet.blogg.no) men siden jeg sliter så mye med oppblåst mage så er ikke trenings motivasjonen helt på topp siden uansett hva jeg gjør, så forsvinner ikke oppblåstheten. jeg trener 4-5 ganger i uka, og spiser sunt for det meste, så jeg aner ikke hva som kan forårsake oppblåstheten :( jeg er så lei av å se ut som en gravid dame, også ødelgger det selvtilitten min ganske mye :( noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? noen andre som har slitt med det samme og blitt kvitt det? i såfall hvordan? hva brukte dere/gjorde dere for å bli kvitt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...