Gå til innhold

Irriterende kundeservice hos tights.no


Boatsboatsboats

Anbefalte innlegg

Er det flere som har dårlig erfaring med tights.no?

 

Jeg bestilte 4 pakker med questbarer for en uke side. På fakturaen var det plutselig bare 3, den ene var tydeligvis ikke på lager likevel. OK.

 

Pakken ble sendt med postnord til feil utleveringssted. Jeg sender mail til postnord-> Får ikke svar. Forsøker chat -> Ute av drift. Ringer de -> Får klar beskjed om at jeg bare kan glemme å få sendt varene til riktig sted.

 

Sender en klage på wallen til tights.no. De ber meg sende mail og følge opp. Jeg sier at det er ikke nødvendig, jeg får bare bruke en time av min fritid til å kjøre og hente pakken, da "oppfølging" neppe ville ført noen vei og at jeg heller bestiller på iherb neste gang. Da blir innlegget slettet og jeg blir blokkert fra å kommentere og poste ting på siden deres :p

 

 

Endret av Boatsboatsboats
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...