Boatsboatsboats Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 (endret) Er det flere som har dårlig erfaring med tights.no? Jeg bestilte 4 pakker med questbarer for en uke side. På fakturaen var det plutselig bare 3, den ene var tydeligvis ikke på lager likevel. OK. Pakken ble sendt med postnord til feil utleveringssted. Jeg sender mail til postnord-> Får ikke svar. Forsøker chat -> Ute av drift. Ringer de -> Får klar beskjed om at jeg bare kan glemme å få sendt varene til riktig sted. Sender en klage på wallen til tights.no. De ber meg sende mail og følge opp. Jeg sier at det er ikke nødvendig, jeg får bare bruke en time av min fritid til å kjøre og hente pakken, da "oppfølging" neppe ville ført noen vei og at jeg heller bestiller på iherb neste gang. Da blir innlegget slettet og jeg blir blokkert fra å kommentere og poste ting på siden deres Endret 12. oktober 2015 av Boatsboatsboats Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34550-irriterende-kundeservice-hos-tightsno/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
TonyMontanaSC Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Jeg forstår det slik at du bare klaget til Postnord. Bør du ikke sende mail til Tights.no i tillegg? Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34550-irriterende-kundeservice-hos-tightsno/#findComment-1166158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.