Mr.Positive Skrevet 13. august 2015 Skrevet 13. august 2015 Hei Jeg er glad i film og serier, men føler jeg har sett det som er verdt å se. Fant kun gamle tråder fra tilbake i 2012/2013, så tenkte jeg bare skulle lage en ny. Jeg liker alt av film/serier , UTENOM skrekk, haha. Jeg hater å skvette... Ellers er jeg ikke sånn super glad i Sci-fi/zombie filmer. Dokumentarer fungerer også, om det er et tema som fenger. Noen supre forslag anyone? Siter
Bicepsbro Skrevet 15. august 2015 Skrevet 15. august 2015 http://forum.fitnessbloggen.no/threads/anbefalingstråd-tv-serier.572/page-21#post-1152758 Serietråd. Holdt i live hele veien. Siste innlegg i slutten av juli. Siter
Mr.Positive Skrevet 15. august 2015 Forfatter Skrevet 15. august 2015 Ja, fant den etter jeg lagde tråden her, og jeg må vell få en moderator til å slette tråden for meg eller? Takk uansett! Så om noen moderatorer skulle komme over tråden her, please slett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.