vektøkning20 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Hei! Jeg er en gutt på 20 år som har slitt veldig lenge med vektøkning. Høyde - 184 cm. Vekt - 58 kg. Jeg lurer på om noen her har noen tips og råd å komme med. Jeg har googlet en del om kostholdsplaner for personer med min høyde, kroppsvekt etc, men har ikke kommet over noen som passer meg. Jeg er ikke så kresen i matveien, men har problemer med å få i meg overskuddet jeg trenger for en vektøkning. Jeg trener regelmessig 3-5 ganger i uken med veldig lite resultat. Jeg har også tenkt til å kjøpe tilskudd som hjelper meg i en hektisk hverdag med skole, jobb og trening. Har du/dere noen tips til hvilke gainere jeg skal velge? Har hørt ''bigmass'' skal være bra. Og eventuelt noen andre former for tilskudd, eks ZMA, kreatin osv. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/34203-vekt%C3%B8kning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.